Onze stichting is officieel geregistreerd als ANBI stichting. We worden hiermee door de belastingdienst erkend als een Algemeen Nut Beoogende Instelling. Dit heeft heeft belastingtechnisch een aantal voordelen. Voor donateurs die jaarlijks een bedrag aan ons overmaken betekent dit dat, onder voorwaarden, het gedoneerde bedrag in zijn geheel in aanmerking komt voor belastingaftrek. Meer details hierover vind u onder het kopje "Donaties" op deze website.

Omdat we erkend zijn als ANBI stichting moeten we jaarlijks een verslag maken van onze activiteiten.  Hieronder is het formele deel van dit verslag te vinden. In het menu is een meer inhoudelijk verslag van onze activiteiten te vinden

2022 standaardform-pubplicht-anbi-algemeen-Stichting Katra Hospital.pdf (415116)